Hosszas spekulálás után úgy gondolom sikerült egy relative jó balansztipptárat összeírnom.
Az első fontos dolog, hogy milyen legyen a pálya. A pálya 2 játékos esetén közepes, 3 játékosnál egyel nagyobb és és 5 játékostól a legnagyobb legyen. Így lesz a meglfelelő helye mindenkinek.
Természetesen háborús köd és rejtett térkép legyen, hogy ne lássunk semmit az elelsnégből és pályából.
Tornyok nel egyenek erősek, mert így a bevédekező taktika annyira erős lesz, hogy a kitámadó csapatok teljesen elveszik erejüket.
Véletlen időjárás legyen bekapcsolva. Minden csapatnak más körülmény a jó ezért így a legigazságosabb.
Tiltásoknál ne legyen tiltva semmi.
Középületek ne legyenek.
Kezdő egységekre nincs szükség (armory setup points), ugyanis ezzel elveszik a csapatok kezdési sajátosságukat.
Játék sebessége legyen gyors. A közepes játéknál jobban lehet mikrózni, viszont túl lassú a játékmenet és így a meglepetés szerű támadásokkal nem lehet jól taktikázni. A leggyorsabb játéktempó hátránya pedig, hogy nagyon kell tudni játszani, villám gyorsnak kell lenni és mikrózni szinte nem lehet normálisan.
állatokból közepesnél és nincs állat közötti a legjobb. Ennek oka, hogy bizonyos csapatoknak előnyt jelentenek az állatok, de nem szabad, hogy túl sok állat legyen mert úgy az előnyők megnőnek.
Pálya típusa: legjobb hogyha füves terület. Ott van nagy nyílt tér és vannak fás területek is. Lehet mikrózni. A magasföldek is jók lennének, de az íjászoknak nagyon kedvez. A mocsárral a probléma, hogy nem látni megfelelően a talajt ahova építkezni akarunk. Sivatag túlságosan nyílt, vulkanikus pálya túl zárt.
Nyersanyag mennyisége legyen a legkisebbnél egyel több. Hogyha túl sok a nyersanyag akkor a rusholós csapatok még nagyobb előnyre tesznek szert a bányák korai elfoglalásával.
És ami talán a legfontosabb, "A hős szintje": tesztelés alatt
|