Hosszas spekulls utn gy gondolom sikerlt egy relative j balansztipptrat sszernom.
Az els fontos dolog, hogy milyen legyen a plya. A plya 2 jtkos esetn kzepes, 3 jtkosnl egyel nagyobb s s 5 jtkostl a legnagyobb legyen. gy lesz a meglfelel helye mindenkinek.
Termszetesen hbors kd s rejtett trkp legyen, hogy ne lssunk semmit az elelsngbl s plybl.
Tornyok nel egyenek ersek, mert gy a bevdekez taktika annyira ers lesz, hogy a kitmad csapatok teljesen elveszik erejket.
Vletlen idjrs legyen bekapcsolva. Minden csapatnak ms krlmny a j ezrt gy a legigazsgosabb.
Tiltsoknl ne legyen tiltva semmi.
Kzpletek ne legyenek.
Kezd egysgekre nincs szksg (armory setup points), ugyanis ezzel elveszik a csapatok kezdsi sajtossgukat.
Jtk sebessge legyen gyors. A kzepes jtknl jobban lehet mikrzni, viszont tl lass a jtkmenet s gy a meglepets szer tmadsokkal nem lehet jl taktikzni. A leggyorsabb jtktemp htrnya pedig, hogy nagyon kell tudni jtszani, villm gyorsnak kell lenni s mikrzni szinte nem lehet normlisan.
llatokbl kzepesnl s nincs llat kztti a legjobb. Ennek oka, hogy bizonyos csapatoknak elnyt jelentenek az llatok, de nem szabad, hogy tl sok llat legyen mert gy az elnyk megnnek.
Plya tpusa: legjobb hogyha fves terlet. Ott van nagy nylt tr s vannak fs terletek is. Lehet mikrzni. A magasfldek is jk lennnek, de az jszoknak nagyon kedvez. A mocsrral a problma, hogy nem ltni megfelelen a talajt ahova ptkezni akarunk. Sivatag tlsgosan nylt, vulkanikus plya tl zrt.
Nyersanyag mennyisge legyen a legkisebbnl egyel tbb. Hogyha tl sok a nyersanyag akkor a rushols csapatok mg nagyobb elnyre tesznek szert a bnyk korai elfoglalsval.
s ami taln a legfontosabb, "A hs szintje": tesztels alatt
|