Barbár Törzsfőnök
(Barbarian Chieftain)
50 szintig (és esetleg tovább)
Sokat gondolkodtam, hogyan lehetne a leghasznosabb barbár hőst létrehozni. Alap képességei nem a leghasznosabbak:
1 szint: Reave (+1)
1 szint: Horse Lord (+1)
10 szint: Running
20 szint: Ice Magic
30 szint: Quarrying
Ezek közül (ha nem csak barbárokkal mennénk) ami használató képesség:
- Running (gyorsabban megy a hős), illetve az
- Ice Magic amivel kellemes varázslatokat tudunk idézni.
Na most ezekhez kellett egy megfelelő hőst találni, amivel a fenti két képességet lehet leginkább kamatoztatni. Erre legalkalmasabb a törzsfőnök volt.
Chieftain
1 szint: Ferocity (+1)
1 szint: Barbarian King (+1)
5 szint: Leadership
15 szint: Beastslayer
25 szint: Mighty Blow
Most, hogy az alapok megvannak elmondom hogyan fejlesztem a hősöm:
1-9 szint: Ferocity-t kap, mert az Combatot ad ami igen hasznos harcban. Ez mellé Strength a sok élet és ütőerősség miatt.
10-19 szint: Running, hogy gyorsan fusson, illetve Intelligence, hogy mire lesz ice magic legyen mana.
20-29 szint: Ice Magic 10 szintig emelve. Jó lassító képességek és sebzés van (illetve minden karaktert érdemes 1 varázslási típussal felruházni). Itt az Intelligence mehet ugyan úgy.
30+ szint: Először is az inntellect-re 1-2 pont mehet, hogy meglegyen a 20 pont rajta (spellcast és mana végett). Ha az megvan mehet a Dexterity-re a többi. Másodlagos képességek közül pedig ha megvan a 10 pont az Ice Magic-on, az összes többi mehet a Mighty Blow-ra, hogy növeljük az ütését.
A karakter így 50 szinten egy villám gyorsan futó, nagyot sebző harcos lesz, aki gyorsan foglal el bányát és az ellenfelét lassítja. A játék elején szét kell csapni az ellenfél hősét. Menekülni a jég mágia miatt nem fog tudni túl könnyen. Ha mégis elmenekül hamar utolérjük és pár ütésből le lehet teríteni. Ami fontos, hogy legyen manánk ha vadászunk a hősére. Ha az ellenfélnek van esze, elkerülni a hösünket mert az hamar leterítheti. Így játék elején már a bányákat el tudjuk foglalni az ellenfél hőse pedig félhet tőlünk.
Hősünk legnagyobb gyengesége a gyógyító varázslatok hiánya, így mérgezés ellen nem sok mindent tud tenni (kivétel ez alól a heal potion), ezért minél előbb érdemes heal magic tárgyakat beszerezni (Tome of Pure Light), illetve gyógyítás nélkül kerülni a mérgező egységeket.
Amin esetleg járhat a fejed, hogy Ice Magic helyett nem érne meg másra rakni a pontot? NEM. El is mondom miért.
A leghasznosabb a Strength/Mighty Blow választása lenne. Az 10 szint alatt adna 10 combatot, 30 sebzést (ebből 20 a Mighty Blow miatt kapnánk) és 30 életerőt.
Ezzel szemben az ice magic olyan varázslatokat tartalmaz mint pl. mana regeneráció megállítása, 100 jégsebzés területre, 5 armor, 20 fagyasztó sebzés vagy a leghasznosabb, a lassítás!
(A varázslás 2 szintre emelését nem javaslom, ott már csak 50% bónuszt ad a képességekre).
Végszónak: felmerülő kérédés lehet, 50 szint felett mire tegyünk. Őszintén szólva fogalmam sincs :)
Ami hasznos lehet másodlagos képességek közül: Ferocity, Mighty Blow, (illetve Running egy bizonyos mértékig).
Elsődleges statisztikák közül pedig Charisma 15 szintig növelném, utána nem éri meg. Dexterity addig amíg a bánya foglalás eléri a felső szintet. A leghasznosabb amire kb bárennyit lehet tenni az a Strength. Kb korlátlan szintig lehet életerőt és sebzést növelni. Na meg nem utolsó szempont a HP regen sem. Volt olyan karakterem aminek 0.00 Hp regent írt. Másodpercenként kb 300 hp gyógyult :D
Szóval röviden ennyi, jó játékot.
|