Mindenki mindenki ellen fog menni 2 menetet. Elsőnek véletlen csapattal mennek, azután
csapatot cserélnek, és úgy mennek még egyet.
Ezt addig ismétlik, amíg egyikük nem győz többször! ( páros menetek vannak, tehát első 2 menet
lezajlik 1-1-re, utána a következő 2 menetet is lejátszák, és a 3 menet után nem nyer autómatikusan
az egyik!)
Az, hogy hány körös lesz a menet összesen, az még elválik.
Lehet 2v2 illetve 3v3 csatát is játszani, azonban az ott megbeszélés alapján kell dönteni, hogy ki kivel lesz. Természetesen véletlen csapatokkal, és itt elég 1 menet, nem kell 2 játszani.
Az ilyen győzelemekért a pont a következő lehet:
2v2 - 2 győzelmi pont
3v3 - 3 győzelmi pont
A versenyre vonatkozó eddigi szabályok (változás lehet):
1. Csaló program használata tilos.
2. Kilépni a verseny játszmából azonnali vesztést von maga után. ( megszakadó kapcsolat esetén képpel lehet bizonyítani a másik kilépését )
3. A meccseket a megadott határidőn belül le kell játszani.
4. A meccs végén csinálhattok képeket a nyerésről, ezzel is bizonyítva az állást!!!!!!!!!!!!!!!!!
A meccseket a hypercam nevű programmal fel lehet venni és át lehet küldeni.( így a kilépést ki lehet szűrni.)
Érdemes csak azokat a részeket felvenni ami érdekesek. pl vegyétek az utolsó pár percet mikor legyőziktek, vagy mikor az ellenfél kilépett.( ha kell átküldöm a programot. Fontos megjegyezni, hogy a programnál laggolhat a játék ezért csak biztos részeket érdemes felvenni)
Ez nem feltétlenül fontos, elég hogyha csak az eredményt mondjátok, de a csalások elkerülése végett érdemes használni, mert ezzel tudjátok bizonyítani a dolgokat.
Mivel pár perc is 100 mega lehet ezért konvertáljátok át. ( pl WinAVI Video Converter ) és úgy küldjétek át. pl ott 50 megás avi videót át lehet 12 megára. Vagy fel a netre és nekem a linket .
5. Bárhol az oldalon név megadása kötelező, különben érvénytelen a bejegyzés. (Érdemes regisztálni az oldalra, mert lehet hogy a jövőben regisztált tagoknak lesz csak elérhető a bejegyzés.)
6. A játszma elején mind 2 fél nézze meg a beállításokat, ugyanis a játsza végén már az eredmény
nem változtatható meg arra hivatkozva, hogy rossz volt a beállítás!
7. Alapvető Net etikai normák betartása! Ide tartozik, a kultúrált viselkedés, fairplay, stb..
8. Amennyiben a meccs nem lett videóra rögzíve, úgy a játékosok kötelesek leírni azt, hogy
hogyan is zajlott a meccs. Ennek lényege, hogy a másik játékos tanulhasson a menetből! (menet replay menüpont!)
9. A pálya beállításai:
Pálya beállítás
|
Indoklás
|
Pálya adatok:
|
Pálya méret közepes, bányák és állatok közepes szinten, középület ne legyen, véletlen térkép. Pálya formája előre megbeszélt ( pl sivatag, dzsungel stb.., de lehet véletlen is. Ha nem születik egyeség akkor Magasföld legyen!)
|
Kezdő tornyok
|
Gyenge
|
Véletlen időjárás
|
Néhány csapatnak előnyt jelent
|
HŐS
|
5 szintű hös (orgyilkosságra nem lehet pontot tenni!)
|
Tiltásoknál semmi ne legyen tiltva
|
Minden egységgel változatosabb a játék illetve megváltoztathatja a csata menetét
|
Rejtett térkép, háborús köd
|
Magáért beszél. Az a csapat előnyben van aki láthatja a térképet így nem felesleges kifejleszteni
|
Ne legyen kezdő egységnek egy sem
|
Néhány csapat (pl élőhalott) nem tud kezdő épületből kiképezni. A csapat természetes hátránya maradjon meg
|
Sebesség
|
Játék sebesség közepes legyen. oka az, hogy így a varázsló
egységeknek van idelyül varázsolni, és van idő lereagálni a támadást (megbeszélés alapján lehet gyors)
|
10. Minden szabályszegés pontlevonást, kizárást vonhat maga után!
Díj: Fel kerül a neve a dicsőség táblára!
|